JUDO ADVANCED

 

Jesteś już świadomym sportowcem i zaczynasz poważnie trenować judo.

Trenujesz zaawansowane techniki i walczysz o mistrzostwo.

 

Młodzież i dorośli od 13 lat (zawodnicy)

Informacje naborowe TUTAJ


Zawodnicy wyczynowi wchodzą w etap szkolenia specjalnego (5-7x/tydzień do 120 min). W trakcie treningów technicznych zawodnicy przerabiają zaawansowane formy rzutów oraz ich kombinacje i kontrataki (zakres 2-1 kyu, DAN). W program szkolenia wprowadzamy także techniki sportowego ju-jitsu (w tym uderzenia i kopnięcia). Zajęcia te stanowią doskonałe uzupełnienie treningu judo, ponieważ zawierają rozszerzony zakres technik w każdej fazie walki. W program szkolenia wplatane są także treningi specjalne mające za zadanie m.in. podniesienie siły, wytrzymałości i kondycji, a także poprawienie koordynacji i czasu reakcji. Poza treningami w klubie, zawodnicy regularnie biegają w terenie a także wyjeżdżają na sparingi międzyklubowe do Bytomia. 

 

Reprezentanci klubu regularnie biorą udział w turniejach judo i ju-jitsu rangi regionalnej, ogólnopolskiej, a także międzynarodowej.  Oba te sporty są ze sobą ściśle powiązane, dają szansę kwalifikacji do reprezentacji Polski i wyjazdów międzynarodowych łącznie z olimpiadą (w ju-jitsu World Games - igrzyska nieolimpijskie oraz Combat Games - igrzyska sportów walki). Judo i ju-jitsu można trenować jednocześnie, ponieważ te sporty nie kolidują ze sobą. Nasi zawodnicy zdobyli już wiele medali mistrzostw Polski, a także medal ME. Zobacz nasze osiągnięcia w zakładce WYNIKI SPORTOWE i dołącz do zespołu.

______________________________________________________________________

 

Nie trenowałeś wcześniej? Nic straconego, pomożemy ci w zdobyciu formy.

 Trenujesz dla poprawy kondycji i sprawności fizycznej.

 

Młodzież i dorośli od 13 lat (rekreacja)

Informacje naborowe TUTAJ


Osoby uprawiające rekreację ćwiczą w parze ze sportowcami, nie są jednak obciążeni wymogami obowiązującymi zawodników. Będąc w grupie rekreacyjnej sam decydujesz na jakie zajęcia uczęszczasz. W ciągu tygodnia odbywa się pięć treningów (trzy techniczne oraz dwa stacyjne - CROSS) - patrz GRAFIK. Zajęcia mają na celu naukę skutecznej samoobrony oraz podniesienie Twojej sprawności fizycznej.

 

KONIECZNIE  ZOBACZ FILM!