CRS (CROSS)

Funkcjonalne treningi stacyjne

Zajęcia poprawiające kondycję, siłę i wytrzymałość.

 

Dorośli od 18 lat

 

Trening funkcjonalny skupia się na optymalnym rozwoju całego ciała. Jego najważniejszym celem jest wypracowanie siły, wytrzymałości, koordynacji (i innych cech motorycznych) ukierunkowanych na czynności wykonywane w codziennym życiu. CROSS kształtuje wytrzymałość siłową i ogólną wydolność krążeniowo-oddechową, ma także znakomity wpływ na redukcję tkanki tłuszczowej i rozwój muskulatury. Trenując CROSS'a zapobiegasz powstawaniu kontuzji związanych z uprawianiem sportu. Zawodnicy sportów walki stosowali tę formę treningu na długo przed opatentowaniem go przez znaną markę odzieży sportowej. Podczas zajęć wykonujemy złożone, wielopłaszczyznowe ćwiczenia. W ich trakcie stosujemy swobodne obciążenia lub ciężar własnego ciała, przez co angażowanych jest kilka grup mięśniowych jednocześnie (nie stosujemy ćwiczeń izolowanych). Obwody stacyjne budowane są z różnej ilości ćwiczeń, na różnych dystansach czasowych - w zależności od jednostki treningowej. Nasz zespół opracował autorskie programy treningowe jakich nie spotkasz w tradycyjnych siłowniach i klubach fitness (m.in. Cross Static/Dynamic, Metabolic, WOD, Tabata, HIIT, Plyometric i inne). Roczny cykl treningowy podzielony jest na okresy rozwijające konkretne cechy motoryczne, podczas których skupiamy się na konkretnym programie.

 

W trakcie zajęć wykorzystujemy: drążki, skrzynie, sztangi, grube liny, gumy techniczne, worki, taśmy TRX, kettlebelle, piłki lekarskie, itp. Czas wykonywanych ćwiczeń oraz liczba obwodów są dostosowane do poziomu grupy ćwiczących. Nasi instruktorzy w czasie trwania zajęć omawiają poszczególne ćwiczenia, zwracając uwagę na poprawność techniki w trakcie pracy. UWAGA! Miesiąc naszych zajęć kosztuje mniej niż godzina pracy z trenerem personalnym. Zamiast tego zdaj się na wiedzę licencjonowanych trenerów sportu. Więcej zdjęć w GALERII lub zobacz FILM. Informacje naborowe TUTAJ.